המדינה עומדת להיפקק ביום רביעי אחה”צ, עם יציאת שיירת הרכבים במחאה על רדיפת לומדי התורה, כאשר כבר נכון לשעה זו נקבעו יציאות מ-19 ערים.
הוועדה המארגנת התכנסה הערב לישיבה ממושכת בכדי לתאם את פרטי המחאה המתוכננת להתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 16:00.
הערים שנכון לעכשיו נקבע כי מהם תצא שיירה, הם: אלעד, אשדוד, טבריה, ביתר עילית, בית שמש, בני ברק, גבעת זאב,
חיפה, חצור הגלילית, ירושלים, מודיעין עילית, נוף הגליל, נתניה, עמנואל, עפולה, ערד, צפת, קרית גת ורחובות.
המחאה נושאת מסר חד וברור: אין דרך בלי דרך התורה, וכלל הציבור ניצב כאיש אחד כדי לחזק את האסירים שמאחורי הסורגים ולשדר להם – עם ישראל כולו איתכם!





