במקביל לניסיונות של איראן לכפות עצמה על לבנון, נפתח הערב (שעון ישראל) סבב השיחות החמישי בין ישראל ללבנון בתיווך ארה”ב.
השיחות מתקיימות בין הדרגים הדיפלומטיים של ישראל ולבנון, כאשר מצד ישראל הדרג הבכיר זהו שגריר ישראל בוושינגטון יחיאל לייטר, ומולו שגרירת לבנון בארה”ב. הדיונים מתקיימים במחלקת המדינה, והם נערכים במסלול מדיני וצבאי במקביל.





