אחרי 98 דיונים שהתפרסו במשך שנה וחצי, הסתיימה עדות נתניהו בבית המשפט המחוזי. הדיונים שנערכו בפועל באולם הממוגן שבבית המשפט המחוזי בתל אביב, הועתקו מבית המשפט המחוזי בירושלים בשל המצב הביטחוני.
לפני כשבוע הסתיימה החקירה הנגדית של נתניהו בתיקי האלפים, ולאחר מכן החלה חקירה חוזרת של עורך דינו עמית חדד, והיום הסתיימה העדות שבה ראש הממשלה מתייצב בבית המשפט.
נתניהו אמר היום באולם הדיונים כי הוא מסיים את עדותו אחרי 10 שנים של גיהנום, אין מילה אחרת לתאר זאת. כשאני מנסה להוביל את המדינה מול אתגרים לא קטנים אולי הגדולים ביותר שיש, ולראות את הדבר הנבזי הזה, השקרי, המרושע הזה, שמכוון בעצם לא רק לפגוע בזכויות הפרט אלא בזכותו של ציבור לבחור בי כמנהיג. אי אפשר להחזיר את 10 השנים האלה, לא לי, לא למשפחתי ולא למשפחות שנפגעו ונפגעות. להשליך פה איזה רשת ולתפוס בתוכה אנשים בצורה כל כך שקופה ומעוותת. אפשר להביא את האמת ואת הצדק, אז אני מבקש מכם להביא אותם”.
עורך דינו של נתניהו עמית חדד אמר לשופטים כי הם גילו אורך רוח והתחשבות. “זה לא מובן מאליו. נראה לי שלא יתגעגעו אלינו”.
גם השופטים הביעו שביעות רצון מסיום חקירתו של נתניהו, ראש ההרכב פלדמן אמרה כי בזה תמו הדיונים באולם בית המשפט בתל אביב, וכעת יחזרו כל הדיונים לבית המשפט המחוזי בירושלים.
כעת, נראה כי השופטים צפויים להאיץ את ההליך, מתוך מטרה לסיים את שלב ההוכחות בעוד כשנה.





